باربری وطن تهران

باربری وطن تهران

خدمات باربری ، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و اداری
باربری وطن تهران

باربری وطن تهران

خدمات باربری ، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و اداری

منطقه یک شهر تهران

درباره منطقه یک تهران بیشتر بدانیم

منطقه یک تهران ، در دامنه ارتفاعات تهران با مساحتی حدود 64 کیلومترمربع قرار دارد که تقریبا 380 هزار نفر را دخود جای داده است و با توجه به ساخت و سازهای زیادی که در این منطقه انجام میشود بنظر میرسد که در آینده افزایش جمعیت در این منطقه را شاهد خواهیم بود.


منطقه یک تهران

منطقه یک تهران ، در دامنه ارتفاعات تهران با مساحتی حدود 64 کیلومترمربع قرار دارد که تقریبا 380 هزار نفر را دخود جای داده است و با توجه به ساخت و سازهای زیادی که در این منطقه انجام میشود بنظر میرسد که در آینده افزایش جمعیت در این منطقه را شاهد خواهیم بود.

منطقه یک تهران از طرف شمال محدود به ارتفاعات دامنه های جنوبی البرز و از سمت جنوب به بزرگراه شهید چمران ( دو راهی هتل آزادی تا بزرگراه مدرس و پل آیت الله صدر ) و از سمت غرب به درکه و از شرق نیز به بزرگراه ارتش منتهی میشود.

منطقه یک تهران به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و همچنین تعدد باغها و بافت نیمه روستایی ( شهر باغ ) و جذابیتهای فراوانی که دارد در معرض ساخت و سازهای زیادی قرار دارد و از آنجاییکه ساخت و ساز سود زیادی را نصیب سازدگان میکند هر روز بیش از پیش مورد توجه سازندگان قرار میگیرد.

محله های منطقه یک

آجودانیه ،اراج ، دزاشیب ، ازگل ، اسدآباد ، اقدسیه ، الهیه ، اوین ، درکه ، دربند ، تجریش ، زعفرانیه ، جعفرآباد ، جماران ، جمال آباد ، چیذر ، حصار بوعلی ، دارآباد ، قیطریه ، کامرانیه ، منظریه ، نیاوران و ولنجک

جاذبه های گردشگری

پارک جمشیدیه

بوستان جمشیدیه یا پارک سنگی جمشیدیه از زیباترین و دیدنی‌ترین بوستان‌های تهران است و با مساحتی حدود ۱۰ هکتار در انتهای خیابان شهید باهنر (نیاوران) واقع شده و از شمال به کوه کُلَک‌چال، از جنوب به باغ دولو، از شرق به خیابان جمشیدیه و از غرب به جاده کلک‌چال محدود است. از ویژگی‌های این‌پارک، دریاچه، آبشار مجاور و نیز آبنماهای سنگی است که جلوه‌ای خاص دارند. این پارک در ابتدای مسیر اصلی صعود به پناهگاه کُلَک‌چال قرار دارد.

دربند

دَربَند، یکی از محله‌های تهران، پایتخت ایران و از دهکده‌های قدیمی شمیران و در شمال باغ سعدآباد است. محله دربند از مناطق خنک و گردشگری تهران است. بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده دربند نخستین گزینهٔ شهروندان تهرانی برای پذیرایی از میهمان خارجی و شهرستانی است و پس از آن فشم، لواسان، درکه و فرحزاد قرار دارند.

دربند در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و آغاز یکی از راه‌های اصلی صعود کوهنوردان به البرز مرکزی است. کوره‌راهی از دربند آغاز می‌شود و به آبشار دوقلو و پناهگاه شیرپلا ختم می‌شود. محله‌های قدیمی دربند عبارت‌اند از : مرغ‌محله (مغ‌محله)، کنارمحله، کلاغ‌پر و سربند. رودی به نام رودخانه دربند از میان دهکده دربند می‌گذرد. در سال ۱۹۸۷ سیلی در این رودخانه ایجاد شد که بازار تجریش را نابود کرد. دره‌های اصلی رودخانهٔ دربند عبارت‌اند از : دره اوسون، دره آبشار، دره امامزاده ابراهیم، دره کاک، آب شیردره و دره زون. خیابان دربند از ارتفاع ۱۶۰۰ متری در میدان قدس آغاز و در ارتفاع ۱۸۰۰ متری میدان سربند (تندیس کوهنورد) به پایان میرسد.

اوین درکه

ناحیه کوهستانی اوین - درکه در شمال غربی تهران. بین طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۸ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۵۴ دقیقه واقع شده است. ناحیه مورد نظر به عنوان بخشی از ناحیه کوهستانی البرز مرکزی از شرق به تپه‌های علی‌آباد ولنجک، از غرب به ارتفاعات حصارک، از شمال به ارتفاعات توچال و شاه‌نشین و از جنوب به ناحیه اوین و سعادت آباد محدود می‌گردد. میزان متوسط بارندگی سالیانه ۴۰۰-۳۰۰ میلی‌متر و میزان متوسط دمای سالیانه ۱۶٫۷ درجه سانتی گراد است. از گونه‌های گیاهی منطقه اوین درکه، ۲۱ گونه (۷٫۱ درصد) انحصاری ایران هستند.

امامزاده صالح

امامزاده صالح نام زیارتگاهی در محله تجریش تهران است. آن‌گونه که از کتیبه بالای سردر صحن برمی‌آید و براساس کتب بحرالانساب و کنز الانساب، از پسران امام موسی کاظم و برادران امام هشتم شیعیان علی پسر موسی (رضا) است. این زیارتگاه یکی از بزرگترین و مشهورترین زیارتگاه‌های تهران است. بنای امامزاده از سال ۱۳۵۱ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفته و به شماره ۹۰۹ ثبت گردیده است. تعداد زوار این امامزاده در حدود ۳۰ هزار تن در روز برآورد شده است.

منابع : ویکی پدیای فارسی (درباره منطقه یک تهران بیشتر بدانیم)


باربری به شهرستان ها

باربری بین شهری و جاده ای

باربری و حمل و نقل بین شهری از مبداء تهران به سایر نقاط ایران با بیمه نامه معتبر و راننده مجرب و متعهد با انواع خودروهای باربری سبک و سنگین. آماده همکاری با ادارات ، موسسات ، مراکز دولتی و خصوصی

اتوبار کاج با همکاری شرکتهای معتبر باربری و بیمه باربری مطمئن ترین شرکت حمل و نقل جهت انجام نقل و انتقالات بین شهری است.

باربری و حمل اثاثیه از تهران به استانهای شمالی

گلستان، مازنداران، گیلان : خدمات اسباب کشی و باربری از مبدا تهران به کلیه شهرها و شهرستانهای شمال کشور

باربری و حمل اثاثیه به استانهای مرکزی

قم، مرکزی، قزوین، اصفهان، زنجان : خدمات اسباب کشی و باربری از مبدا تهران به کلیه شهرها و شهرستانهای شمال کشورمرکزی ایران 

.........................................................................................

اطلاعات بیشتر در: باربری شهری و بین جاده ای اتوبار کاج